tirsdag den 8. februar 2011

Jeg elsker min farmille!!!!!!!!

Hej allesammen!
Undskyld jeg ikke har skavet i lang tid.UNDSKYLD!
Men jeg syntes i skulle vide hvem jeg var i farmille med fordi nu har jeg fået en kæmpe farmille.

Mig selv: a2s
Mor: saia1
far:Tiksen: ps min far og mor er ikke nk mere
mormor: sasja et eller andet tror jeg da nok
morfar: aner ikke noget om ham
nk: veronikassen
minste barn:Mille et eller andet med fire tal
Ælste barn: Kaninni
Min to børns pap bror: carlmanden
farfar: aner ikke
farmor: aner ikke!
Og xnk: charstine-pige
Og min frøste nk: sejesille

Mere kan jeg ikke huske.

Hilsen a2s og måske hvis ja vi siger nok også bare oh hilsen min nk vero

3 kommentarer:

  1. Hej A2s din mormor hedder Sasja199 tror jeg nok og mig og Saia er blevet nk igen.... ps det er Tiksen her hold humøret højt (lol) Av!!!! for satan

    SvarSlet