søndag den 13. februar 2011

så er det valenting i morgen!

Hej allesammen i dag skiver jeg med rød fordi det er hertes farve.
Jeg ved jeg næsten aldrig skiver på min blog men nu har jeg jo også min farmille.
Jeg skal være sammen med.
Og min smukke nk veronikassen.
Og selvføgelige min tre børn carlmanden,kaninni,mille2468.
Men jeg syntes der skal ske noget nu der sker jo ingen ting på min blog.
Så jeg har tænkt mig at begynde med en lille ting det er hvis i syntes der skal ske noget mere så sig det til mig på panfu eller skiv her på bloggen.
Men jeg har også   nogle små ord til min farmille som lyder sådan her:


Kære farmille jeg holder af jer allesamme hver og en
Måske lyder den som om jeg kun holder af veronikassen men nej!
Men mine tre børn betyder MEGET få mig og min mor og far
Selv om jeg ikke har søster betyder min gamel søster gg
Meget få mig derfor vi´l jeg sige tak fordi i er sammen med mig
Slut

JEG ELSKER MIN FARMILE!!!!!!!!!!!!!!!
SLUT FRA NU a2s/as

Ingen kommentarer:

Send en kommentar